Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Kristin - 25 februari 2014 10:32

Vi har kommit hem från semestern- jag har t om hunnit jobba ett dygn på jobbet sedan vi ramlade in här hemma kl 01 på natten till söndag. Fortfarande lite trött och någon slags jetlag sedan resan.

Semestern i korta ord; Allt var superfint på det *****stjärniga hotellet. Maten, rummet osv.. Det enda var väl att solen inte var framme så mycket, men vi lyckades alla bli bruna ändå. Jag gick upp två (!!) kilo som nu måste läggas på alla de andra som ska bort. Suck! Tur att gubben älskar mig ändå, vad Ernst tycker om saken är förmodligen något helt annat..

Var i stallet i söndags och tvättade en urskitig Ernst och red en pigg Smula som för övrigt kändes finare än hon gjort sedan jag började jobba med henne igen. Vi väntar fortfarande på Ernst sadel, så han fick vila.

I morse fick jag ett samtal som gav mig en riktig kalldusch. Ibland sker oväntade saker helt enkelt. Jag, som alltid försöker se det positiva i det negativa, ser inget ljus alls i det här. Håller dock tummarna för att jag har fel- och i det här fallet vill jag verkligen ha fel!

Kram till den som har svåra beslut att ta framför sig!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards