Alla inlägg under november 2012

Av Kristin - 1 november 2012 08:31

 

På facebook finns en grupp som jobbar för att rädda Sara Algonssons häst, Mrs Medicott, så hon kan vara kvar hos Sara. Gruppen med Tina Lundin i täten har samlat in nästan en halv miljon (!) för att kunna köpa hästen och på så sätt låta Sara ha den kvar. Visst vore det kul om vi, det svenska hästfolket, kunde ha en "egen" häst i OS?? Jag har satt in pengar, det kan du också göra!

Här finns gruppen;

http://www.facebook.com/groups/297479080360753/#!/groups/297479080360753/

Vill du sätta in en slant och få möjlighet att äga en liten bit av Mrs Medicott? Så här enkelt är det! Sätt in valfri summa på Christina Lundins konto i Nordea 3128 2015508. Enkelt, va? Lämna gärna med namn eller telenr, det gjorde jag. Kanske blir vi delägare, både du och jag!

Av Kristin - 1 november 2012 08:25

Via hippson.se fick jag tips om Eskadrons vinterkollektion. Man kan inte annat än att dräggla lite.. Många fina färger finns det, men min favorit är denna;

 

Smulan skulle vara så fin i den här kombinationen! Typ petrolblå och svart. Snyggt!

 

Blanka jackor är mode för oss ryttare i år. Eskadron är ett av de märken som även tagit fram schabrak i blankt material. De är ju faktiskt riktigt snygga!


Ovido - Quiz & Flashcards