Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Skitsnack och små människor

Av Kristin - 16 december 2013 22:48

Har fått höra att det snackas skit om mig. Det är så sjukt trist när någon/några säger saker OM en men inte vågar säga det TILL en..

Några saker är dessutom ren lögn för att dölja den egentliga sanningen. DU schabblade och vågar inte stå för det. JAG hjälper till att städa upp efter dina misstag som du inte ens vågar stå för. I stället snackar du skit om allt och alla (alla utom dig själv så klart- för du har ju inte gjort något fel)

Jag får ingen ersättning för det jag gör, bara ett tack och vetskapen om att jag gör skillnad.

Dessutom så får jag höra att du säger saker om mig som är ren lögn. SKÄMS PÅ DIG! Vuxen kvinna som beter sig som en liten fjortis. Alla kan göra misstag, men vuxna männsikor står för det de gjort och lär av misstaget. Alla kan få en ny chans, men att peka åt alla andra håll ger dig knappast några poäng..

Du har försökt att pracka på mig din sida av saken och jag sa att jag inte ville ta någons sida. Du grät och hulkade och jag tröstade dig när jag såg hur jobbigt du hade det. Jag tyckte ju synd om dig!

Trots detta hugger du mig i ryggen och bryr dig mer om att rädda ditt ansikte än att försöka rätta till allt du gjort fel. SKÄMS PÅ  DIG!

Det är ju ett djur som drabbas och du tycker det är viktigare att snacka skit?? Väx upp..

Jag kommer att fortsätta le och hälsa på dig när vi ses, för jag är uppfostrad så. Dock ska du inte tro att du numera är värd ett ruttet lingon i mina ögon..

De som så snabbt snackar skit om mig till dig..- du ska veta att de lika snabbt snackade skit om dig till mig. Det säger väl rätt mycket om vad de är för slags "vänner"?

Antar att ni förtjänar varandra!

Nå, jag kommer bara att fortsätta att le mot er alla och vara glad och TREVLIG. Tro inte att jag blir ledsen eller mår dåligt för allt skit som kommer från er. Tvärt om! Ni är patetiska små människor!

Jag har bra vänner, kompisar och familj. De vars åsikter betyder något för mig.

Era åsikter rör mig alltså inte i ryggen.

Sådant här gör mig bara arg och starkare. Se till att ha på fötterna innan ni snackar runt nästa gång och se till att ni själva är perfekta- för det är ni ju, eller hur??

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 4 april 2014 15:53

Min blogg finns numera här; http://www.nattstad.se/minah%C3%A4stbravader Efter 5 år här, känns det som om det är dags att prova något nytt  =) ...

Av Kristin - 4 april 2014 15:26

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7122057157

Av Kristin - 3 april 2014 10:31


Jag har äntligen fått börja rida i paddocken! Tänk vad skönt det är när man suttit "inlåst" i ridhuset och harvat en hel vinter. Stackars Ernst är verkligen livrädd för att vara ute utanför gården och när jag promenerar med honom på grusvägen får han...

Av Kristin - 29 mars 2014 17:59


Just nu vill jag bara till stallet! Är på jobbet för andra dagen i rad och har inte kunnat rida. Eftersom Ernst inte har något vidare kondis efter att bara ha skrittat några gånger i veckan med mig på ryggen så tar vi det lugnt. I förrgår red jag i...

Av Kristin - 26 mars 2014 22:39


Just nu är det mycket. Ernst hade lite hakar på tänderna som ploppat upp efter att han blev raspad i höstas. Han ska nu gå varannan dag i ca två veckor så de små såren i kinderna hinner läka. Jag tycker inte att det är så stor skillnad i munnen på ho...

Ovido - Quiz & Flashcards