Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Kristin - 19 juni 2009 22:55

Idag var dagen D för mig och Newada! För första gången sedan veterinären opererade bort vargtanden för 9 dagar sedan så satte jag bett i munnen på Newada, sadel på ryggen och mig överst. Hon var lite tittig ute i skogen, men utöver det så var hon sagoligt snäll. Det är tur det, för matte är inte alls lika tuff som förr i tiden. Tyvärr så hade jag bara tid att rida en kort stund eftersom jag bara skulle mellanlanda hemma mellan jobben. Jobbigt och stressigt men ack så nödvändigt..

Lånade en otroligt sunkig sadel på gården och satt och halkade runt i den. Blä! Min sadel kom hem idag från att ha varit utlånad till min bästa väns häst. Har tänkt köpa en dressyrsadel, men det får vänta lite. Det ligger annat överst på önskelistan just nu..


Ovido - Quiz & Flashcards