Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Kristin - 23 oktober 2012 19:34

Gick av mitt dygn på jobbet i morse och var ute i stallet strax efter kl 10. Solen sken och det var ett så underbart höstväder!!

Red ut med Zamonas ägare M och det blev en 1,5 timmes promenad med lite trav här och var. Smulan tittade på allt möjligt som blänkte i solskenet, men när hon skyggade för glittret i vattenpölarna kunde jag bara skratta. Tokfia!

Väl hemma hoppade jag i duschen och sedan åkte jag och dottern till Västerås. Vi skulle handla hundmat, men det blev visst en liten sväng till Glada Hästen också. Ett X antal tusen fattigare kom vi därifrån. Ska försöka fota i morgon vad vi handlade. Måste tillbaka en gång till, då jag var tvungen att beställa en sak som inte fanns hemma i rätt storlek och färg..

Ovido - Quiz & Flashcards