Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Kristin - 23 maj 2013 14:42

Jag har inte berättat det här på bloggen, men jag har nu ett eget släp till min Smula! I helgen fyllde jag år och på vägen hem från överraskningsresan till Helsingborg, så svängde vi förbi Jönköping och kikade på ett släp. Det fick följa med hem också!

  Fint va?? Det är ett Atec Olypialine xl och det är GIGANTISKT!! Innermåtten är 171 cm brett, 330 cm långt och 230 cm högt. Dessutom är det ljust och med dubbla skötardörrar. ÄLSKAR det!!

Idag var vi till Gunnel och tränade och passade på att testa nya släpet. Smulan gav två tummar upp, då hon varken krånglade vid lastandet eller var stökig under resan.

Själva träningen gick jättebra och jag kunde tydligt känna att vi återigen tagit ett stort kliv framåt. Idag tränade vi för andra gången på slutor, och förutom att Smulan blir lite frustrerad i början när hon försöker med skänkelvikningar i stället så fick det riktigt bra. Det är svårare åt höger eftersom hon redan innan gärna vill sätta rumpan innanför spåret.

Idag var vi båda väääldigt svettiga efteråt och nöjda!

Nästa gång vi tränar står vi på Hammarhage och kan skritta till träningen. Lyxigt värre!



Ovido - Quiz & Flashcards