Alla inlägg den 6 september 2013

Av Kristin - 6 september 2013 10:48

I morse när jag kom hem från jobbet så hade min underbara make en överraskning till mig. Inte nog med att han varit till Glada Hästen och handlat spån till Ernst, han hade köpt något till mig också.

 

Jag fick en Anky jacka och en HV Polojacka av honom, bara så där! Ankyjackan var såå himla snygg att jag inte ens vet om jag kommer att ha den i stallet. Jag har en annan Ankyjacka och den använder jag som finjacka   

Dottern fick en jättefin Mountainhorse väst av honom. En underbar make jag har!   

I slutet av månaden är det dessutom readag för oss medlemmar på Glada Hästen, så vi lär väl vara där då och kika. Jag hoppas att det inte krockar med loppisen i Enköping som är lördagen den 28:e den här månaden.


Ovido - Quiz & Flashcards