Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Kristin - 13 augusti 2009 17:30

Åh, vad trist!

Hittade en länk på internet gällande stället Newada kommer ifrån. Sånt skit kan verkligen göra skada då gård, personal och hästar hängs ut som otrevliga, misskötta och att det förekommer djurplågeri på gården.

Det svider i mitt hjärta att läsa länken, eftersom det så tydligt är skrivet av en missnöjd och bitter tjej som utan att tänka sig för vräker ur sig saker som hon sedan inte vågar stå för. *suck*

Det stod också att på den ridskolan Newada stod på i vinter tyckte de att hon var för grinig och inte passade i ridskoleverksamheten. Provred de inte henne innan hon hyrdes?? Och grinig?? Ja, hur många ridskolehästar utvecklar inte lite grinighet för att få vara ifred när de äter och vilar i sin box? Hade jag varit häst skulle jag också vara grinig så jag fick äta och vila ifred.=0)

Nä, tala inte illa om min lilla polack, det är det bara jag som får göra =0)

Ovido - Quiz & Flashcards