Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Kristin - 28 augusti 2009 16:03

Vad jag har varit duktig idag!

Direkt när jag slutade så åkte jag och handlade fibergi och mineraler. Sedan till stallet och lämnade av det och täckena jag haft i bilen.

Till Västerås och Glada Hästen och handlade back on track täcke plus biotin, och passade på att handla en onödig sak; ett svart hovlack som sitter lite som nagellack på hovarna. Så snyggt!

Pratade lite med Lena om sadlar och hon visade mig ett glitterlack till hovarna. Funderade lite på att använda först det svarta lacket och sedan använda en schablon med typ små stjärnor på.. Tre små stjärnor på utsidan hoven. Typ vänster fram och höger bak..? Skulle kunna vara riktigt snyggt!

Sedan tillbaka till Sala och äta mat. Har inte ätit just någon sedan mitt på dagen igår, så hungrig var jag =0)

Efter det så packade jag och mamma ihop allt som skulle till SoRF. Det blev 9 IKEAkassar med täcken, schabrak, bett, träns, benlindor, paddar.. De blev glada och jag blev ännu gladare! Det är så skönt att ha det ur världen =0)

Nu sitter jag här hemma i soffan. I tvättmaskinen ligger ländtäcke och benskydd som ska till stallet. Sedan ska jag tvätta tomt en gång och sedan köra lite av min egen tvätt.

Efter det så kommer jag att kura ihop under en filt med ett glas gott vin och kika på en film. Inte en milimeter kommer jag att röra mig i onödan förrens det är läggdags.. =0)

Ovido - Quiz & Flashcards