Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Kristin - 27 augusti 2009 17:41

Idag var jag en sväng in till Västerås, men missbedömde tiden och fick åka hem utan att ha handlat ett back on track täcke. Irriterande! Jag är lite av en tidsoptimist och skulle börja jobba kl 12 idag. Ja, ja, inget att gnälla över nu liksom.

I morgon slutar jag kl 10 och då är schemat lite späckat.

Det här vill jag få gjort i morgon;

-Köpa Fibergi och Hippo Mineraler (Traktorcentralen i Sala)

-Köpa Multivitamin och biotin (Granngården eller G.H)

-Handla Back on Track täcke (G.H)

-Köra över allt detta plus fodertunna och täckena från Horze till stallet

-Packa allt som ligger i förrådet och källaren som ska till SoRF

-Köra över allt till SoRF

Sedan kommer jag nog att kollapsa i soffan med ett glas vin på kvällen! *ler*


Ovido - Quiz & Flashcards