Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Kristin - 15 januari 2010 13:24

Har ju lånat ett kombionationsbett av gulliga A så jag slapp köpa innan jag visste vad Newada tyckte om bettet och hur det fungerade. Så slog det mig att jag inte satt ut någon bild, så idag letade jag upp en för att visa hur det ser ut. Hittade en bild och under bilden fanns några rader om bettet och texten avslutades med siffrorna 2950 sek. Vad betyder det? Det kan väl inte vara så att BETTET KOSTAR 2950 KR???   *herregud*   

A har ett annat bett hemma som kostar drygt 1000kr mer, men jag skulle aldrig våga ens fingra på det, än mindre låna det.. Nu har jag just suttit och nött på hennes 3000kr bett i 3 dagar och det lånade hon ut utan att blinka. Herregud..! Jag har inte hämtat mig än.. Tror jag måste fråga henne nästa gång vad bettet kostar att köpa INNAN jag lånar. Tänk om Newada haft sönder det? Jag hade ju naturligtvis ersatt det, men det är mycket pengar för ett bett..


  

Ovido - Quiz & Flashcards