Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Kristin - 14 oktober 2009 20:36

Idag var equiterapeuten M ute och gick igenom Newada igen. Visst (läs hoppades) att det skulle ha blivit en förbättring sedan sist eftersom hon blivit så himla mycket bättre i ridningen, men det var till och med bättre än vad jag vågat hoppas. T om M var förvånad över hur bra och snabbt Newada svarat på programmet. Idag hittade han bara en liten reaktion, knappt märkbar, på höger bakknä. Det enda jag ska göra är att fortsätta massera med Gröngröten (den heter verkligen så) och höra av mig om det skulle bli något problem framöver. Fick beröm för att jag följt schemat vi fått och för att Newada var så fräsch =0)

Tänkte ta ut M oavsett till våren för någon slags halvårskontroll. Lika bra att kika över henne med jämna mellanrum, oavsett om det blir något problem eller inte.

Så nu kör vi på! Newada och min kompis R ska tävla i Heby på lördag. Jag jobbar tyvärr och kan inte följa med.. Min vanliga otur.. Dock så ska de filma så jag får se i efterhand, annars förlåter jag dem aldrig.. ;0)


Ovido - Quiz & Flashcards