Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Vintertäcke

Av Kristin - 25 oktober 2009 10:51

Nu har jag varit inne på http://www.hastprodukter.se/products.asp?catid=12&artnr=600105 och beställt ett vintertäcke =0)

Det har;

"Värmande helhals med dubbla justerbara snabbknäppningar i metall och snölås!
Tillverkat i 1200D RIBSTOP polyester
300 gr stoppning
Vattentätt (3000 mm)
100% Andasfunktion (3000 MVT)"


Allt detta för 795 kr!

Har en bekant som köpt detta vintertäcke till sin ponny och det är verkligen ett trevligt täcke som håller bra för väta och sitter bra på hästen. Vad mer kan man begära för detta pris?

Köpte fleecelindor i svart och klarblått, 4pack för 69 kr, http://www.hastprodukter.se/products.asp?catid=21&artnr=400108 så nu kommer hon att vara fin =0)

Jag har ju blivit förtjust i att linda benen på Newada när jag rider och därför behöver jag utöka förrådet, då jag för ett tag sedan gav bort det mesta av mina saker (inte till SORF).

Letar efter hela benskydd också, de jag har är öppna fram och det är ju mer för hoppning än dressyr, så..


Nu under helgen så kommer det en kille och ska titta på boxplats hos oss. Håller tummarna för att han är intresserad, för det skulle vara så kul med lite mer sällskap i stallet. Trodde aldrig jag skulle säga detta, men det är lite FÖR lugnt i stallet ibland..


fina tjejen  

(kommer ni ihåg när det var varmt och skönt ute och solen värmde??)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 4 april 2014 15:53

Min blogg finns numera här; http://www.nattstad.se/minah%C3%A4stbravader Efter 5 år här, känns det som om det är dags att prova något nytt  =) ...

Av Kristin - 4 april 2014 15:26

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7122057157

Av Kristin - 3 april 2014 10:31


Jag har äntligen fått börja rida i paddocken! Tänk vad skönt det är när man suttit "inlåst" i ridhuset och harvat en hel vinter. Stackars Ernst är verkligen livrädd för att vara ute utanför gården och när jag promenerar med honom på grusvägen får han...

Av Kristin - 29 mars 2014 17:59


Just nu vill jag bara till stallet! Är på jobbet för andra dagen i rad och har inte kunnat rida. Eftersom Ernst inte har något vidare kondis efter att bara ha skrittat några gånger i veckan med mig på ryggen så tar vi det lugnt. I förrgår red jag i...

Av Kristin - 26 mars 2014 22:39


Just nu är det mycket. Ernst hade lite hakar på tänderna som ploppat upp efter att han blev raspad i höstas. Han ska nu gå varannan dag i ca två veckor så de små såren i kinderna hinner läka. Jag tycker inte att det är så stor skillnad i munnen på ho...

Ovido - Quiz & Flashcards